Gdy trafiasz do nas jako pacjentka/pacjent pamiętaj, że jesteśmy tu po to aby Ci pomóc. Lekarze, pielęgniarki, rejestratorki i wszystkie inne osoby, które pracują w Praktyce Lekarza Rodzinnego z chęcią Cię wysłuchają i dołożą wszelkich starań, aby zrozumieć co myślisz, czujesz, czym chcesz się podzielić lub z czym masz kłopot.
W czasie wizyty u lekarza lub pielęgniarki możesz zapytać o wszystko na temat swojego zdrowia czy tego, jak będzie wyglądało badania i leczenie. Chętnie wszystko wyjaśnimy. Masz prawo powiedzieć, że na coś się nie zgadzasz lub czegoś się obawiasz, co Ci dolega, o co się martwisz. Nikt nie ma prawa się z Ciebie śmiać ani powiedzieć, że to co czujesz nie ma znaczenia. Jeżeli cokolwiek Ci się nie podobało, możesz o tym powiedzieć Ani Hucko – numer telefonu
dostaniesz w rejestracji lub napisać maila na adres ania.hucko@gmail.com.
Jeżeli natomiast w Twoim życiu dzieje się coś złego, pamiętaj, że są osoby i instytucje, które Ci pomogą, takie jak: